Ready for take off - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Willem Willumbus - WaarBenJij.nu Ready for take off - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Willem Willumbus - WaarBenJij.nu

Ready for take off

Door: Willumbus

Blijf op de hoogte en volg Willem

04 Juni 2007 | Nederland, Deurne

He lui!
via dit profiel wil ik jullie op de hoogte proberen te houden van m'n aankomende maanden in Midden Amerika. Nooit gedacht dat ook ik een profiel hier bij waarbenjij.nu zou aanmaken, maar blijkt toch reuzehandig! als ik er maar de moed en de puf en de zin voor kan opbrengen dit bij te houden ;)

Morgenvroeg vlieg ik van Schiphol naar Guatemala City. De eerste drie weken in Guatemala zullen gevuld zijn met Spaans leren, Spaans leren en nog eens Spaans leren, want je gaat natuurlijk niet op studiereis om helemaal niets te leren...

Na deze drie weken zijn de plannen nogal vaag, maar zien wat er op mn pad komt!

Als je het vervelend vindt mailtjes te krijgen van dit profiel moet je dat ff aangeven, dan zet ik je uit de lijst! Kan ik van tevoren ook niet aanvoelen of course...

Dan rest mij enkel nog te zeggen;
Adios y hasta la vista baby!

Guillermo (Spaans voor Willem, volgens m'n Spaanse docent)

  • 04 Juni 2007 - 11:35

    Anke:

    Ik had dit ook niet verwacht van jou :P

    Ik ga jou volgen!!!!!!!!!!

    Kusss

  • 04 Juni 2007 - 12:11

    E-liz-E:

    Beware.. Halfjes komen eraan :D!! gotta pack my baGzz ,, cu u Op Sjiphol!! kiss

  • 04 Juni 2007 - 12:30

    Anke:

    Ik had dit ook niet verwacht van jou :P

    Ik ga jou volgen!!!!!!!!!!

    Kusss

  • 04 Juni 2007 - 12:35

    Maris:

    Heey Willem!
    Wat tof dat je naar Midden-Amerika gaat. Had dat eerder gezegd, dan was ik met je meegegaan in je koffer hihi... Ben erg benieuwd naar je verhalen enzo, dus laat maar heel vaak heel veel van je horen!!! En veel foto's ook enzo!

    Heel veel plezier daar in het verre Amerika en vertel maar even wat je daar precies doet en waarom je daar bent en met wie enzo, want dat weet ik allemaal niet haha...

    Kusje! Maris

  • 04 Juni 2007 - 13:52

    Anne:

    Hé Gekkerd, met je waarbenjij.nu ;) Hasta Mañana, kus anne.

    Ps, check ff Ns.nl, hoorde iets over de treinen bij R'dam.

  • 04 Juni 2007 - 15:31

    Chaim:

    Ben benieuwd hoe je Midden Amerika gaat exploreren. probeer in elk geval de puf op de brengen om je encounters met inheemse stamen en dieren te vertellen, die sensatie is altijd erg smullen voor de achterblijvers! tegenwoordig hebben ze vast ook wel diep in de jungle een internetcafe :) hehe

    Het beste, hou je taai en enjoy it all!!!

  • 04 Juni 2007 - 19:47

    Elvira:

    Hey Guillermo!!!!!!!!! Wat gaaf!!! Echt super joh!!!!!!!!!!! Ik zou zeggen geniet ervan en denk ook een beetje aan ons he! Ik kijk uit naar je berichtjes!
    Adios y hasta la vista baby :P
    Dikke kus Elvira

  • 05 Juni 2007 - 09:19

    Dennis (van Bianca):

    Hey Jongen,

    weer een geweldige actie aan het ondernemen? Hardstikke leuk man.
    Je zal op dit moment net in het vliegtuigje stappen en de gedachte hebben op bijv.Guatemala.
    Ik zal niet zeggen dat ik jaloers ben, maar toch ben ik het....shjit, toch gezegd.

    Ik ben benieuwd hoe het gaat en o wee als je mij (en Bianca) uit het lijstje schrapt!

    Bij terugkomst moeten we echt...ja echt een keer afspreken.

    muchos placer hombre!

  • 05 Juni 2007 - 09:47

    Jan:

    Hey Boy,
    Goeie reis gehad? Nu op naar de bonen!!
    Veel plezier en hou ons op de hoogte.
    xxx

  • 05 Juni 2007 - 09:47

    Yvonnetimmers1958@ho:

    Hey Willem,Hopelijk heb je een prettige vlucht gehad. We volgen je natuurlijk iedere dag.
    Luf joe Mams.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willem

praktisch idealist

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 53081

Voorgaande reizen:

16 November 2010 - 13 Maart 2011

Filmproject Afrika

06 Juli 2008 - 16 Oktober 2008

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

ga toch fietsen

Landen bezocht: