Willumbus Wil Weer Weg - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Willem Willumbus - WaarBenJij.nu Willumbus Wil Weer Weg - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Willem Willumbus - WaarBenJij.nu

Willumbus Wil Weer Weg

Door: Willumbus

Blijf op de hoogte en volg Willem

24 Februari 2008 | Nederland, Deurne

Het begint weer te wiebelen, het begint weer te kriebelen...

Tijd voor wat meer geslenter over deze aardbol!

datum reeds geprikt, tas vast gepakt. Nu alleen die reisverhalen nog.

To be continued

  • 25 Februari 2008 - 03:13

    Backpack Rob:

    Willumbus, willumbus. Columbus heette helemaal geen Columbus maar Colon. Maar ja, Willon maakt ook geen sence, dus dan maar Willumbus al ging ie met de boot toen dus Columboot had logischer geweest al ga jij dan weer met het vliegtuig (zo neem ik aan) dus dan wordt het Willumvliegtuig, maar dat loopt weer voor geen ene moer.

    ALS JE MAAR VAN MIJN TERZIJDES AFBLIJFT!

    Ik zal het uitleggen voor de argeloze Willumbus bezoeker. Ik, de enigzins arogante auteur van backpackrob.waarbenjij.nu heb in de loop der maanden een uitzonderlijk hilarische schrijfstijl ontwikkeld in mijn tocht door Centraal Amerika. En nou wil die Willumbus van jullie mijn stokpaardje (maar dit even terzijde) ongegeneerd door zijn Cubaanse avontuurtjes weven. Amenooitniet! Nee hoor. Je doet het maar tussen haakjes of even tussendoor ofzo, maar dus niet terzijde, ben ik klahr?

    Goedzo, dan zal ik deze krachtige woorden enigzins ontkrachtigen door meneer dan toch maar een hele coole reis te wensen en alvast mijn waardering uit te spreken voor de twee sexy dames rechts bovenin. Sprekend mijn moeder (de linker, dat begrijp je wel).

    Hey, Willumbus, veel plezier en laat je niet op de Castro jagen (HI LA RISCH, zei ik het niet)!

    Vanuit Costa Rica,
    Backpackrob

  • 26 Februari 2008 - 16:39

    Dyane:

    gezeur, gezeur, gezeur...niets dan dat van jullie;) Anyway, ik zal wel eventjes voor je zoveelste pageview zorgen!!

    Wanneer ga je nu precies weg, want misschien kunnen we nog afscheid guacemole/movie doen!!

    Have fun and talk to you soon
    Besos dy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willem

praktisch idealist

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 53072

Voorgaande reizen:

16 November 2010 - 13 Maart 2011

Filmproject Afrika

06 Juli 2008 - 16 Oktober 2008

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

ga toch fietsen

Landen bezocht: