Trillende billen - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Willem Willumbus - WaarBenJij.nu Trillende billen - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Willem Willumbus - WaarBenJij.nu

Trillende billen

Door: Willumbus

Blijf op de hoogte en volg Willem

13 Juni 2007 | Guatemala, Antigua

CNN-news gaf zojuist onderstaand bericht:

Magnitude 6.8 earthquake strikes just off Guatemala shore(CNN) -- A magnitude 6.8 earthquake has struck just off the Pacific coast of Guatemala, according to the U.S. Geological Survey. The National Oceanic and Atmospheric Administration said a Pacific-wide tsunami was not expected. The quake was centered about 70 miles from Guatemala City, Guatemala, the USGS said. (Posted 3:53 p.m.)

Ik stond net in de koffiefabriek en -plantage van o.a. Starbucks toen het weer leek alsof ik op een afslanktrilplaat stond... Paniek in de tent en mn hart sloeg een paar bonken over.

Zo zie je maar, niet alles wat trilt komt van de bonen...

  • 14 Juni 2007 - 07:50

    Ashwin:

    Heeey Willem,
    Zooo... dat wil ik ook wel. Geweldig als ik naar de foto´s kijk. Wel schrikken zo'n aardbeving.
    Ik moet nog tot eind Juli stage lopen in Tilburg, maar krijg zo wel heel veel zin in vakantie/ reizen.
    Is deze reis vanuit school of op eigen initiatief?
    Heel veel plezier daar en geniet van dit prachtige land. Ik zal je blijven volgen en hoor na afloop graag hoe je de reis ervaren hebt.

    Veel plezier en groeten vanuit het ook wel warme Breda (25 graden),

    Ashwin de Meijer
    DEgenoot

  • 14 Juni 2007 - 09:39

    Chaim:

    Wow, wat een spanning man... Ik zou me ook rotgeschrokken hebben en dan nog eens zulke berichten op cnn. Maarja als ik dan je fotoos bekijk lijkt een ongewenste afslankmoment ala trilplaat me wel heel erg veel de moeite waart. Het ziet er echt mega paradijselijk uit en je bent er nog maar net. je avonturen zijn nu al beter dan de hele serie peking express :p ga zo door...

    Groetjes en proveche...(of hoe je dat ook schrijft ;))

  • 14 Juni 2007 - 13:58

    Oma:

    nou willem die aardbeving, ik had het beter niet kunnen lezen want nu sta ik te trillen
    Kus oma Suus

  • 14 Juni 2007 - 19:07

    Wilma:

    Ha Willem,
    Tis niet te hopen dat je guatamala blijft herinneren als het land van de aardbevingen en de bruine bonen!
    Succes ermee
    Wilma

  • 14 Juni 2007 - 19:57

    Jan:

    Hey Willem,
    Gave foto's als je er meer wil plaatsen effe laten weten, koop ik ruimte voor je!
    Succes met de bb's (bevingen en bonen)
    Leuk mailtje van je ontvangen.
    Have fun. Adios

  • 15 Juni 2007 - 09:55

    Jan:

    Hey Willem,
    Je kunt vooruit, extra ruimte voor 100 foto's en video's. Dus plaatsen maar, dan kunnen wij ook genieten van de trip
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willem

praktisch idealist

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 53079

Voorgaande reizen:

16 November 2010 - 13 Maart 2011

Filmproject Afrika

06 Juli 2008 - 16 Oktober 2008

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

ga toch fietsen

Landen bezocht: