Back2Business - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Willem Willumbus - WaarBenJij.nu Back2Business - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Willem Willumbus - WaarBenJij.nu

Back2Business

Door: Willumbus

Blijf op de hoogte en volg Willem

05 Juli 2008 | Ethiopië, Addis Abeba

Wat? reizen begeleiden
Wie? ik
Waar? Ethiopië
Waarvoor? Baobab Reizen
Wanneer? morgen
Hoe lang? drie en halve maand
Hoe? met prodent-whitening glimlach
Waarmee? backpack, anti-ochtendhumeurpillen, Hollanders en wellicht een handjevol Vlaamse Vlamingen
Waarom? ...

De inzending met juiste antwoord op deze laatste vraag wordt beloond met een Ethiopische schotellipschoonheid.

  • 06 Juli 2008 - 09:31

    Maaike:

    Het antwoord is:

    Omdat je een levensgenierter bent, en iedereen wil laten zien dat er zoveel moois is in de wereld!

    en en en? een schoteltje voor mij? haha, hoe is het met je? kan niet anders dan goed zijn, heel erg veel plezier en succes! doe je best dan is iedereen tevreden! dikke schotel-in-lip-in-de-toekomst-kuss

  • 06 Juli 2008 - 11:21

    Dyane:

    Hey geef mij ook eens een stekje van je geldboom... Maar super gaaf weer natuurlijk, ben echt super jaloers.Het enige wat ik deze zomer ga zien, is de postpakketen van de tnt:(

    ik zie je snel voor onze date in 2025;)
    besitos dy

  • 06 Juli 2008 - 11:27

    Jan:

    Veel succes en plezier in Afrika!! Laat ze alle de mooiste plekjes zien en ons ook. Tot oktober.

  • 06 Juli 2008 - 12:58

    Rob:

    Als ik met zo'n schotel ook mijn favourite Nieuw Zeelandse Maorisoap en mijn altijd vermakelijke gruwelijk Midden Amerikaans close-up-moorden-journaal kan ontvangen doe ik graag een gooi:

    Waarom? Omdat het woord backpack lekker wegpac, begwac, bacweg, wegbekt, omdat anti-ochtendhumeurpillen bijna uitgevonden zouden zijn door onze goede Katwijkse vriendin bij gebrek aan een leuk reismaatje 's ochtends, omdat Hollanders het kaas niet van hun schotel laten eten en omdat Vlaamse Vlamingen leuker zijn dan Waalse Vlamingen, Vlaamse Walen of Verse Vlaaien.

    Willem, succes en ik zorg dat ik over 3 en een halve maand goed getraind op de baan sta!

    Groetjes uit Zuidland (ik weet niet wat beter is hoor, lipschotels, postpakketjes of proeffacturen),

    Rob

  • 06 Juli 2008 - 21:28

    Elvira:

    ...Omdat je de reiskriebels in je gat hebt :P

  • 06 Juli 2008 - 21:30

    Elvira:

    ps. gave foto, je bent nog niks veranderd ;)

  • 07 Juli 2008 - 07:25

    Martijn Kebabjas:

    mooi geregeld willem!ben ook bij baobab op gesprek geweest en zodra ik tijd heb kan ik voor ze aan de slag,dus veel succes bijna collega!

    Enjoy!

  • 07 Juli 2008 - 09:38

    Annemarietepetiet:

    hee willem, wat gaaf zeg dat ik op deze manier steeds op de hoogte ben van wat je allemaal doet! En jeetje WAT doe je allemaal! Je ziet niet stil zo te zien. Echt helemaal super dat je zo je dromen kan volgen! De zomer hier is helemaal nog niet zo mooi, dus geniet er maar lekker van!
    x

  • 07 Juli 2008 - 13:24

    Martijn:

    Veel plezier collega! Ik vlieg morgen naar Kaapstad en dan gaat ook voor mij het grote avontuur beginnen! Al heb ik nog wel een zeer relaxte inwerkreis, en moet jij meteen zelf aan de slag! Spannenddd!
    Maar als iemand dat kan, ben jij 't ;)
    3,5 maand...een snelle blik in onze bijbel leert dat jij dus de 662 van 7-7, 28-7, 1-9 en 22-9 mag doen? Vrijwel gelijk aan mijn 681 (8-7, 30-7, 2-9, 24-9!).
    Genoeg inside-slang-gespam; veel plezier!!

  • 07 Juli 2008 - 20:14

    Ma:

    Ik geloof niet dat ik voor de prijs ga.Ik laat hem liever aan mijn lip voorbij gaan.
    Veel plezier,xxxxxxxxxxxx

  • 09 Juli 2008 - 14:46

    LoT:

    HAi will...

    jeetje de laatste keer dat ik je zag ging je naar het oosten toen naar het zuiden en nu zit je alweer ergens anders heerlijk toch dat reizen.....maare onze afspraak dat we een keer naar de sneeuw gaan staan ook nog vast hoor......!!

    Heel veel plezier daar en ik zie je snel weer!!!
    Dikke Kus Lotte

  • 10 Juli 2008 - 08:09

    Ricardo:

    Heyy

    Ja hoor daar ga je weer, weg uit Nederland. Gelijk heb je! Hier gaat ook alles nog perfect. Net terug van een rondreis door Thailand en zondag alweer opnieuw een reis, een Koning Aap Kids tour.

    Zoals altijd blijf ik je verhalen weer volgen.

    Doeii

  • 15 Juli 2008 - 07:33

    Carsten:

    Omdat jij er van houd om nieuwe ervaringen op te doen? Ook al moet je door stinkende straten banjeren, vervelende mensen de weg wijzen, je behoefte doen op plekken waar je nog niet dood gevonden wil worden? En ik me maar verheugen op een Little Britain/Catherine Tate Show avond! Take care, U crazy dude!
    Gr, C.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willem

praktisch idealist

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 53054

Voorgaande reizen:

16 November 2010 - 13 Maart 2011

Filmproject Afrika

06 Juli 2008 - 16 Oktober 2008

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

ga toch fietsen

Landen bezocht: